1. strek i 2014 ^_^

Godt nytt år!
Nå er det 2014 på ordentlig og det er på tide å starte våre nye og bedre liv ;-) Jeg har kjøpt meg en almanakk/dagbok for 2014 og i den har jeg skrevet ned et forsett på 22 punkt. Jeg klarer aldri å holde et nyttårsforsett, derfor har jeg kalt dette forsettet for "koseforsett" og det inneholder bare punkt det egentlig ikke er så farlig med. Punktene er som følger:

1. Lag bryllupsalbum (det er 2 år siden jeg giftet meg, så det er på tide).
2. Gå på 12 forskjellige geocaching-turer.
3. Tegne et portrett.
4. Tegne tegneserie (jeg har skrevet ned mange ideer).
5. Lese minst 4 bøker.
6. Selge noe jeg har laget.
7. Delta i et løp.
8. Skrive blogg jevnlig.
9. Skriv og send brev (har kjøpt et flott brevsett og det må brukes).
10. Lag et lappeteppe.
11. Tegne i Tegneby (et sted i nærheten).
12. Dra på Astrup Fearnley-museet (har ikke vært i de nye lokalene ennå).
13. Besøke Lillesøster på Mo.
14. Besøke gamle klassekamerater i Trondheim.
15. Gå minst 2 Fjelltrim-turer (på Sør-Helgeland).
16. Se et dukketeaterstykke.
17. Skrive om flere dager i 2014-dagboken enn jeg gjorde i 2013-dagboken (har ikke talt, men tror jeg har dokumentert cirka 80-100 dager i fjorårets bok).
18. Sende julekort.
19. Skrive lesedagbok.
20. Pugge alle hovedstedene i Mellom-Amerika.
21. Prøve et nytt brettspill.
22. Gjennomføre minst 10 av punktene over.

Jeg er fornøyd med forsettet og legger dermed opp til at 2014 skal bli et hobbyår. Jeg skal med andre ord bli flinkere til å bruke tid på å gjøre ting jeg har lyst til fremfor å sløse det bort på teite apper og andre tåpelige tidssluk. Det blir bra :-)

Har du et nyttårsforsett i år?


Jeg runder av desembers strekbonanza med en liten januarstrek til ære for det nye året ^_^




Kommentarer